I MADE IT!



tro det eller ej, men jag lyckades faktiskt ta mig fram!!!! :D

dock tror jag att jag ibland pratade så otydlig engelska att tullen inte orakde bry sig om vad jag sa...
och så var jag väldigt nära att missa ett plan, eftersom att jag läste fel på min biljett.

när jag trodde att det var fem minuter kvar tills jag skulle gå på planet så var det egentligen 5 minuter tills planet flög iväg.........................
ja.

men när jag kom fram och kände mig oerhört stolt över mig själv så dyker inte familjen som jag ska bo hos upp...
jag börjar fundera på om jag måste bo på flygplatsen i tre veckor.
eller resten av mitt liv.

så jag väntade på flygplatsen i säkert 3 timmar. innan jag fick tag i damen i huset.
de trodde att jag skulle komma imorgon

så jag fick ta en cab och åka längs streets och avenues. det slog mig att det så väldigt amerikanskt ut i amerika.
NÄSTAN SOM PÅ FILM! :O

OCH SOLEN LYSER GOTT FOLK! i förrgår så var det 20°c
ÄGDA.

det här var väl mest ett litet besked om att jag hade kommit fram, för det var ju endel (anna) som starkt tvivlade på att jag skulle klara det. ;D

GODJUL KÄRA VÄNNER!

Kommentarer
Postat av: baice

Gud vad spännande, blogga varje dag! :D

2009-12-17 @ 22:51:04
URL: http://eintier.blogspot.com/
Postat av: Sonja

FUSK! Btw jag missade också lektionen i måndags (:

2009-12-18 @ 23:19:10
URL: http://sonjaagren.weebly.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0