idag är jag GLAD.



jag vet inte varför, men idag är jag bara... glad! kanske är det för att jag drömde om Lipton inatt...(ni vet han i höjdarna på taket?)
eller så är det för att en snäll tant tryckte på öppna knappen på spårvagnen när jag med min kycklingliknande springstil försökte hinna med den.

(jag var nära att skulle säga mortel. men jag har bestämt mig för att inte vara så besatt av mortlar...)

för att ni ska förstå exakt HUR glad jag är, så tog jag en liten photo booth bild på mig!



jag blir glad av att bara titta på mig.

nu kanske jag får massa erbjudanden från colgate.
OH YES

dagens glad låt - Elvis Presley – Don't Be Cruel - 2005 DSD remaster

Kommentarer
Postat av: PER

HAHA, bara för att jag inte va i skolan :c

2009-12-09 @ 23:06:14
Postat av: elliralda

bara för att jag var i skolan!

2009-12-10 @ 08:27:15
URL: http://elliralda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0