In flames@scandinavium 12/12-09



Helt otroligt!
Jag hade från början sittplats som jag verkligen inte var helt nöjd med. Men då vill jag verkligen skicka en blomma eller något till den vackra fina människan som hade spytt på min plats tack!
En ledsen och hopplös esmeralde traskade ner till random biljettgubbe som vaktade ingångarna till ståplatserna
- Någon har spytt på min plats *ser jätteledsen ut*
- ajdå..men kan du inte hitta en annan plats att sitta på?
-Men kan jag inte få en ståplats istället? *ser jättejättjätteledsen ut*
Den vackra fina underbara vakt-gubben nickar och leder in mig bland ståplatserna.

Nyckelord: Glädjetårar, sprutar helt okontrollerat åt alla håll. Hittar kompisar. Blir ihjälkramad.

Både ståplats och sittplats!


sen satt jag ändå ner nästan hela tiden för jag körde slut på mej själv på typ 3 låtar och vet ni vad. REKOMENDERAS.
OTROLIGT mäktigt att bara sitta och skåda!!! Helt annat ljud också och nu märker jag att jag bara skriver massa skit så hejdå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0