Jag har noterat att:

 

1. Jag inte har sett glimten utav mina hemnycklar på typ ett halvår.. undra vart dem är..

2. Det ligger konstiga rör på min dvd som jag inte har en jävla aning vart dem kommer ifrån.. Man ska kissa i dem iaf! (eller det känns som att det blir svårt att sikta.. så man kanske typ måste kissa i en mugg först och sedan typ hälla över?)


TILL SALU
Till personen som kanske har mina hemnycklar : dom ligger somsagt på min dvd om du nu skulle vara intresserad av att inte betala för dem.


3.
Min älskling är tillbaks!!


Efter att älskade fjärrkontrollen varit spårlöst borta så har jag nog kommit på mig själv med höjden av lathet, håll i hatten :
Sitta på sängen,ihopsäckad och ropat på den.

4.
Att jag inte har någon koll på något alls. Och jag fortsätter glatt att ignorera det istället för att ta tummen ur röven och kolla upp saker som kan vara bra att veta :
När man börjar.
När man ska ha prov, läxor,inlämningar
När man ska äta mat
När man ska vara tyst.
Den sistnämnda är nog den jag kämpar hårdast med.

5. Att jag älskar gamla människor. Dem är så gossiga och roliga att ta hand om! Jag hoppas på att föda en gamling om jag ska ha barn någon gång.... (Note to self: NÄ stopp esmeralda. Inte drömma iväg så mycket!!folk blir rädda)

6. Att jag bara gör listor i den här bloggen. Men jag tänker i listor och jag gillar listor, Men ha tålamod. Någon dag kanske jag kommer över det...kanske...

hejhopp nu ska jag springa till bussen

 


Kommentarer
Postat av: istanbb

allah gabah djuckd.!

2009-12-02 @ 10:24:56
URL: http://anbb.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0