Jag vet inte


Har hittat en låt som får allt att liksom stanna, som får det att lugna sig inombords. Låta det vara. När jag säger "Det" så syftar jag väl på någon slags ångest antar jag. Men men, jag skulle inte, eller ska bli personlig i den här bloggen(eller på internet alls) så nog om det.
 Men jag ville på något sätt förmedla hur stor betydelse musiken har i mitt liv, Som alltid - det första jag sätter på (höhöh misstolka) när jag vaknar och det sista jag stänger av innan jag somnar. Så ja, jag är mycket mycket tacksam. Kära barn, lyssna på musik (spelar ingen roll vad för, bara den får er att känna på något sätt OBS!alla känslor behövs, man måste inte alltid vara glad nu blev det en lång och jobbig parantes) och ät era grönsaker!
Annars mår jag bra och hej och hå, adjöss!


Kolla vilken stor manet änna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0