Oj. jag glömde av att jag var delägare i en blogg.



Eh, Nä så var dock inte fallet. Då kan man ju dra sig en liten funderare över anledningen till att esmeralda-blogga-grejjen gick käpprätt åt helvete:

1. Hon fann ingen insperation i något alls och valde det offta, så mycket simplare alternativet: ligga ner och stirra.

2. Hon var förlamad av saknad till sin fru och låg svag och hjälplös (naken och blodig också för att gör allt lite jobbigare) i fosterställning i ett hörn och snyftade svagt a lá "yyyh yyyyh"

3. Blogghelvetet ville ville ville verkligen inte under några som helst undantag sammarbeta med esmeralda, panik uppstod och efter ett tag slutade hon att försöka (med andra ord, Internetmojsigosproblem)

4. Hon hade bättre saker för sig.

Håll i hatten för svaret är: 1,2,3 men tyvärr inte 4.

För att gottgöra er får ni lite ytterst kittlande bilder på medelåldersmän spexandes i banandräkter. Hemskt roligt va?


(Något säger mig att jag nu kommer att få skit för att jag inte tar det här med bloggandet seriöst, men.. Där har ni fel!)

Peace out brothers and sisters.


Kommentarer
Postat av: ELLINOR!

ÅH VAD GLAD JAG BLEV AV DITT FINA INLÄGG OCH JAG SAKNAR DIG MED!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

(L)

2009-12-27 @ 05:10:06
URL: http://elliralda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0