Resfeber




nu ligger jag här i min säng och är... glad!
det är nämligen så att min fru, nemo, anna och adrian har hållt en liten avskedscermoni till min ära! :D
TACK SÅ VÄLDIGT MYCKET! :'D
det var väldigt rörande när jag vandrade till den bestämda platsen och såg att de hade ställt ut marshaller i en ring och dukat upp med mat och vegetarisk korv! (vegetarisk korv räknas inte som mat)

och till råga på allt så hade de gjort en koreografi som jag fick njuta av. vacker dans och ljuv musik.
kan det bli bättre?
troligtvis inte.

men nu undrar säkert alla vart jag ska bege mig. (kanske är jag väldigt självgod som antar det, de flesta skiter nog fulständigt i vart jag ska åka)
men iallafall så ska jag bege mig 6 timmar bakåt i tiden! (egentligen ska jag till USA men det är roligare att säga att man ska förflytta sig i tiden) alldeles själv!
det är helt galet.
någonstans på vägen så kommer jag att tappa bort migsjälv. så det var ju väldigt bra att de höll en ordentlig cermoni för mig, ifall jag försvinner det vill säga.

JAG KOMMER HA DET SÅ FRUKTANSVÄRT BRA. OH YES.

DET JAG FÖRVÄNTAR MIG AV THE UNITED STATES:




please could you help me with my luggage, I miss my luggages. i am thinking that a pick it pocker have stulen my luggage.

över lite användbara fraser bara.

GOD JUL!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0