saknar min lilla älgköttspralin


Är hon framme nu tro? Måste ringa. Tror hon sa att jag INTE fick ringa.. Men jag måste? Fast hon sa ju faktiskt att jag INTE fick ringa. För det blir dyrt och kostnader åt alla håll och kanter. Aha... Men bara 1 gång? snabbt. Nej fick inte.

Två senaste dygnen önskar jag faktiskt att jag levt i mina drömmar istället.
1.
Igår drömde jag att jag rädda flyktingbarn. 3st i små lådor bar jag. Ner i en kjällare. UUUh det var så spännande att jag fick snooza 5 gånger och försöka jättehårt med att fortsätta drömmen. Sen kom jag vrålsent trodde jag men icke. (Angeredsgymnasiet älskar att köra på två olika scheman vettni!)

2.Inatt drömde jag att jag bloggade. Skitbra desutom.

Och nu kan jag verkligen inte svara på varför jag gick upp 05.30 när jag börjar 10.30. Nu när jag ser det så ser det ju helt VANSINNIGT Ut. fan.

Här kommer lite bilder ur min "random december mapp"
Innan in flames. Skulle ta kort på mitt lyckliga ansiktsuttryck men. Det kom inte med. Tydligen

Nivet när man sitter längstbak i bussen som är NÄSTAN tom och man lyssnar på musik och så känner man sig sådär djup? Typ som ngn som har blivit dumpad i en film som åker ensam hem och ser ledsen ut...tittar med trötta ögon på sig själv i rutan... Ni vet?
Eller som jag alltid får för mig när den är HELT tom. Att man ska passapåsomfan att dampa loss typ. Bara för att.

Eller så kan man försöka med det här med egobil igen för att dokumentera ens mycket pillimariska och busiga ansiktsuttryck. Men icke nehepp.

Nu ska jag fan gå och sova igen.hejdå.


Kommentarer
Postat av: ELLINOR!

JAG ÄR FRAMME :D:D:D:D

WIIIEEEE JAG KLARADE DET!!!! :D:D:D:D:D

2009-12-16 @ 17:20:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0