slående likhet



jag och linnéa satt och photo boothade när det plötligt slog mig att jag var otroligt lik någon! hur mycket jag än tittade så kunde jag inte plasera vem det var...


ovan kan ni skåda bilden som gjorde mig så upprörd.

hmmm tänkte jag.
kan det vara...
det är....
ERNST! JAAA JIPPIE JAG ÄR LIK ERNST


men efter att exalterat ha googlat erns krickhchctensteinee insåg jag att vi inte var så lika trots allt...

men så gick det långsamt upp för mig.
det var..
det ÄR!



det är helt galet!!
alltså.
jag kanske kan tjäna pengar på detta? :O

Kommentarer
Postat av: Nemo

Hahahaha, Erik ser ju ut som en riktig myspys-man på bilden längst ner. Hahahaha, nä usch!

2009-12-03 @ 19:19:03
URL: http://nemoutangranser.blogg.se/
Postat av: sandie

omg shit ni var ju jätte lika :O



roligt att du är tjej och han en kille :P

2009-12-04 @ 10:14:20
URL: http://sandieismyname.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0