DAG



idag har jag:

Vaktat utställning = gå runt i en cirkel och äta pepparkakor


alla var inte nakna, tyvärr, råkade bara bli så

Hamnat längst fram i en skrikande idol-publk.
det var änna mysigt.
jag tror att calle blev kär i mig.
jag tror faktsikt det.
han tittade på mig
tror jag


NOTERA MICHAEL JACKSON NÄSAN

sjungt på stan och fått ihop hela 11 kronor! detta firades med att spela bort 60 på jul på liseberg


jag tror att det är någonslags kapsyl som jag får där...

skrattat åt mig själv när jag skrattat åt mig själv. (evig ond cirkel)




Nu kanske du tycker att jag är ganska mobbad som gjort allt detta själv en lördag som denna.
men då ska jag kontra med att säga att så var det inte alls, utan jag har haft sällskap av Esme, Anna, Siri bland andra.

GODNATT!

Kommentarer
Postat av: Adrian

åh vilka mysiga bilder :D hahahahaha

2009-11-29 @ 13:49:22
URL: http://lindholmarn.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0