Esmeralda grubblar...



1.Om jag skulle vara någon annan för en dag skulle jag vara den här snubben...

Han ser ut att ha det så jävla gött va? Todd heter han. Glöm aldrig det gott folk.
Todd, jag ska skänka en extra tanke åt dej imorgon när jag helt kallhjärtat som en robbot käkar skinkmacka till frukost.

2. Jag
önskar mej en hög hatt i julklapp, och en pipa. Mer cleant än så blir det inte.
Åh ryser lite när jag tänker på höga hattar och pipor.

7.esmeralda borde verkligen sova.

8. FOLK SKA GÅ PÅ FRUGANS UTSTÄLLNING! HON ÄR FRUKTANSVÄRT BEGÅVAD OCH DET.. SKA NI SE!!!

14. Det är jävla drygt när man till sin förtjusning upptäcker att man har glass i frysen. och sen ligger det någon jävla djupfryst soppa i den eller nått. Rädd är det rätta ordet för vad man blir, Alltid lika rädd varje gång.

7. nu sapanvarsi tar jag tummen ur röven och sover. ADIOS AMIGOS.

(Snälla ifrågasätt inte varför siffrorna kom som dom kom. Bara acceptera att saker och ting kommer som det kommer helt enkelt.)


Kommentarer
Postat av: Adrian

hahahahahahah siffrorna är charmiga! :D

2009-11-28 @ 16:30:15
URL: http://lindholmarn.blogspot.com/
Postat av: Mimounah

Du skrev inte cleant, nej det gjorde du inte.... Eller egentligen gjorde du väl det.....................................


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0