GUTEN MOORGEN.

Idag jag har kommit med en mycket, mycket, mycket revolutionerande upptäckt.

Man kan skriva på sin tunga! Varför gör inte folk det offtare? Tex folk som inte kan prata, kan skriva ner små meningar på tungan.       (Ignorera tanken: varför inte bara på en lapp?)
OM. det är så att ni skulle ha svårt att se vad det står, så står det "E <3 E"
D
ock ska jag inte hålla min äckliga tunga utanför munnen idag för jag har slynigt ont i halsen.

Fin bild som jag hittade mystiskt gömd på mitt minneskort (?) :

(Är det bara jag som tänker att ellinor hade tanken "förmögen dam" i huvudet när hon tog denne lille bild?)
Sötsäl är hon iaf, min lilla räka.

scenario som utspelades denna morgon:
Esmeralda har nu uppfattat att julen är på gång. Vad är första tanken då?
clementiiiin...
Som såklart härdanefter ska ätas konstant,frukostlunchmellanmålmiddagkvällsmat. JA, jag vet att ensidig kost kan vara hotande och grejjer, men comee on, Är det jul så är det.

Esmeralda går med bestämda steg mot fruktskålen
Banan, äpple, apelsin,grapefrukt,mango,kiwi och en avokado (vad gjorde den där?)
"MAMMA VA I HELVETE. FAN. VARFÖR HAR VI ALLA FRUKTER UTAN CLEMENTIN??! FAN."

Min älskade älskade mor ger mig mina lugnade mediciner(nej) och tar tag i mina axlar som skakar av frustration. Leder mej till en skål som tydligen stått mitt på diskbänken i minst 24 timmar bak i tiden, som ENDAST är fylld med gyllene clementiner. aha.

Jag har en grej med att jag har fått för mig är att det typ är mitt sjätte sinne att kunna känna på skalet på clementiner om den är god eller inte. I några minuter står jag och klämmer och smeker på alla clementinerna och gör koncentrerade ljud iform av ´"yyh..mmm..ooh yyyhhh.." Min lillebror kollar imponerat på.
Det slutar med att jag äter en liten, och tydligen ovanligt orange citron.





(frågar mig återigen vad den gjorde där. Men ingen kommer att svara på det, så skitsamma)
hejdå.


Kommentarer
Postat av: baice

Jag räknar med er två på fredag när vi ska kolla Westlife!

2009-11-30 @ 17:07:42
URL: http://eintier.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0