PLUG IN BABY - muse (låt som jag har på hjärnan)



Satan i gatan.

Iallafall så undrar jag
1. varför har jag inte haft på mej min glasögon en enda liten sekund av helgen? framförallt: VART ÄR DEM?
svar: Nu har du dem faktist på dej. vilket betyder att du har hittat dem.

2.Varför går tiden så sataniperekele fort? 2009, veckorna dagarna??Varför hinner jag aldrig något?
svar: Tiden går så fort nuförtiden för att man har så mycket mer att göra. Man lägger ner så mycket tid på på att tänka på vad man måste göra, istället på vad man vill göra. Eller något i den stilen.

Notera att jag bara pratar med mej själv. Och för mej själv. 


ELLINORAS UTSTÄLLNING.
Sannerligen en mäkta angenämn upplevelse

min vackra ellinor och hennes vackra tavlor.
Jag är så sjukt stolt över dej frugan!


Kommentarer
Postat av: svårt att lista ut :<

JAG HITTADE INTE !!!!! :'<

2009-11-29 @ 21:12:34
Postat av: Adrian

ahhhh! :o

jag gillar tavlan i mitten speciellt!

Den är magnefik! :O

2009-11-30 @ 07:41:15
URL: http://lindholmarn.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0