Throw your hands up in the air, and wave them all around like you just don't care.




Klockan är på pricken 01.00. en vacker syn.

Det här med presentationer är inte riktigt min..påse(säger man så?)
Så vi gör det snabbt och smärtfritt, som att dra av ett plåster.
fast.
det gör ändå lite ont så vi skiter i det överhuvutaget.

Tänker inte vara så värst personlig här men varken jag eller frugan orkar spara bilder på bdb eller facebook och grejjer så då kan vi ju göra det här! (känns inte som att man tvingar folk på samma sätt att titta på dom då!)

Men senaste dygnen har kameran mest legat i bottnen på min väska. I en strumpa (!)
Så det här har jag gjort i textversion:

1. hällt både kaffe och tårta i skoldatorn. Plus haft ihjäl hörlureutaget på den. shyyy....
2. campat med sovsäck i en replokal med mycket trevligt sällskap. så kallt så att man nästan utvecklade prostatacancer. Min älskade morfar frågade "Men. varför sov ni inte bara i en säng?" MEH. för det är inte lika kul.
3. skådat extremt begåvade individer på partillerocken. GRATTIS TILL ÄLSKADE THERESE SOM GICK VIDARE!
4.petat mej jättehårt i ögat.


halväcklig bild på mej och ellinor. trevligt värre.
ADIOS AMIGOS.


Kommentarer
Postat av: therese

TACK TACK TACK SNYGGESMI!

2009-11-22 @ 13:35:51
URL: http://nemoutangranser.blogg.se/
Postat av: Adrian

Men jag trodde ju du skojade om att du hade spillt tårta i datorn! Hahahahahahahahaha, siken osis! :o

2009-11-22 @ 23:19:09
URL: http://lindholmarn.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0