Esmeralda:

Måste få klaga. Måste, kära Bloggläsare. Jag anna esmeralda Ahlqvist håller på att genomlida den värsta natten i hela mitt liv. Klockan är 06.46 när jag skriver detta ifrån min iPod touch hemma hos bf Simon, ifrån hans toalett. Jag har sovit kanske 3/4 timmar, resten av natten har jag spenderat här inne med ett glasvatten. Jo, vad är det då som orsakar det här helvetet på jorden som gör att jag ångrar att jag föddes och vill nu istället till himmlen (nej jag vet inte hur det stavas, det där ljusblå stället med vita fluffiga moln) iaf så har jag urinvägsinfektion på allra högsta jävla grad. Simon sover som ett oskyldigt litet lam och jag vet faktiskt inte vart jag ska ta vägen med den här smärtan. Vet att många av er förstår vad jag menar. Vi ses kanske imorgon. Adjö

Kommentarer
Postat av: baice

Stackarn. :((

Krya på dig!

2010-02-15 @ 15:17:29
URL: http://eintier.blogspot.com/
Postat av: Adrian

nä fy fan :( stackare!

2010-02-15 @ 15:35:29
URL: http://lindholmarn.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0