HJärtansdag!



Jag och esmeralda har tänkt hjälpa alla singlar som är opepp på alla hjärtansdag. istället för att vara ledsen så kan man tänka på alla fördelar med denna dagen:

  • man har den perfekta ursäkten till att köpa vrålmycket choklad till sig själv. "DET ÄR JU SÅ SYND OM MIG. INGEN ÄLSKAR MIG UÄÄÄÄÄ"
  • man kan titta på den här:
tro mig, det hade inte gått om du hade varit i ett förhållande.

  • man kan exprimentera med hur länge man kan pilla på en kladdkaka innan att den blir irriterad.
  • man kan kasta bajs på nazister
  • man kan  göra kaxiga saker som att slå vad om vem som kan  hänga ifrån broar längst.
  • man kan köpa en korv och sen inte äta den.
  • man kan baka en kladdkaka med jävligt mycket lök i. sedan kan man tänka att anledningen till att man inte kysser någon idag är för att man inte vill det när man luktar äckligt i munnen, inte för att ingen vill kyssa en.
ja som sagt, här är bara några av alla fördelar med att vara singel på alla hjärtansdag.




nu ska esmi fira med sin pv, och jag ska pröva på sakerna ovan ;)

HA en glad dag nu allihopa! ;D

Kommentarer
Postat av: Adrian

åh. nu måste jag bara köpa lök!

tack för tipsen!

2010-02-14 @ 18:47:48
URL: http://lindholmarn.blogspot.com/
Postat av: Adrian

Ellinor: taco taco tack! :) <3

men du ligger fortfarande på förstaplats, hörru!

2010-02-14 @ 20:42:17
URL: http://lindholmarn.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0