På utflykt i vårt avlånga hästhuvud land.

Jag, Anna och vår kära fröken Nemo kände att det idag var dags att se oss lite om i värden, till hjälp hade vi våra fritdskort som skulle ta oss på äventyr i hela västragötaland!
Klockan prick 09.00 skulle jag stå på min busshållplats och invänta 09.03 bussen.
09.05 vaknade jag utav en stressad Anna som ringde och frågade vart jag höll hus(just då höll jag i ett litet hus i sängen HÖHÖ(?)).
 Men jag drömde faktiskt om bf.
10.57 Var alla samlade på centralstaionen och ready to go.

Vi gick glatt på vårat första tåg emot trollhättan.
Glad esmeralda till tåggubbe: Vart kan vi sitta om vi reser med fritidskort?:D
Tåggubbe: På en stol. Men inte här. Det här tåget ska ingenstans.

Hepp.
Men vi hade fortfarande ett mål, att ta sig till condetori(yes med c) Nordpolen som min kära far tipsat om att det var minsann ett riktigt fik, med riktiga tanter och allt! Det kan man ju inte missa?

Nu låter jag bilderna tala för sig ist:


Kolla vad glada vi var. (hysteriska?)

Vi åkte buss till skara. Som ni ser.

Vi åkte och åkte och åkte. Tillslut var vi så långt ute på landet att vi icke en männska såg. Härregud vad dpeimerande. Jag vet inte ens om det hette Kvänum, men något i den stilen.
Men ifrån kvänum åkte vi mot vara..

Och i vara fann vi:


IFrån vara tog vi oss tillbaks till skara och sedan hamnade vi i falköping.

På tåget hem till göteborg.

Adjö.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0