Sushi finns bara i Göteborg. Möjligtvis i stockholm också.



I vara:
Esmeralda till random dam på gatan: "Finns det sushi här?"
Random tant på gatan: "NEJ!"

Esmeralda och anna till random gubbe på gatan: "Finns det verkligen inte sushi här?"
Random gubbe på gatan: "Näää.. homom känner jag inte"

I skara:
Esmeralda till random tjej på gatan: "Har ni sushi här?"
Random tjej på gatan: "NEJ!"

(Deja vú?)

I falköping:
Esmeralda till random kassa tjej på pressbyrån: "Har ni sushi här i falköping?"
Random pressbyrån tjej: "Nääe.. Men det finns en Kina restaurang inne istan..Där kanske dom har lite sånt?"

I Esmeraldas huvud sker då denna lilla funderingen: Är inte Sushi Japanskt?

Idag har jag annars sysselsatt mig med:

Ipod touch<3

Adjö.

Kommentarer
Postat av: Anonym

"nää, honom känner jag inte" HHAHAHHAHAHA

2010-02-18 @ 18:20:06
Postat av: eli

det avr ju jag som skrev det, ju.'

men det är lite coolt. nu ser det ut som att vi har fått TVÅ KOMMENTARER OHERREGUD DET VAR JU GANSKA MYXCETT

2010-02-18 @ 18:21:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0