Varför blir man så maktlös utan pengar på mobilen?



Men egentligen är det rätt bra. Överlevnadsinstinkterna kommer ju igång igen (inte varit aktiverade since 1993 typ)
Håll i hatten:
Blivit dumpad i öknen?
Bara att slå rot och slakta första bästa djur.
Tappat bort ditt sällskap i centrala new york?
A piece of cake, ropa.
Ligger på bottnen av en sjö?
Här är det nog bara att vänta alltså, alternativt skicka ett gratis sms om man nu har det. Eller ett mms för att göra allt tydligare.
Ramlat av en spårvagn och orkar inte resa på sig?
Ring ifrån hemtelefonen och fråga om någon kan komma och bära hem dig.


Jag skulle vilja påstå att min torra humor samt allmänbildning får hela 324 poäng av 325 möjliga.
Nu ska jag ta mig i nackskinnet och pallra mig iväg till en lektion (bara en random)
Hejdå.


Kommentarer
Postat av: Mimounah

Vi börjar halv tre. Du får sitta och chilla med mig en stund till. Ägd.

Postat av: Harvey Adams

Sv: Tack så mycket för din åsikt =)

2010-02-02 @ 15:20:50
URL: http://arschkatzen.blogg.se/
Postat av: Adrian

hahahahhaha fööör bra! Du borde göra proffigt gjorda affischer som ser jätteseriösa ut med det här på och klistra upp lite här och var i allmänna toaletter, spårvagnar, skolkorridorer osv.

2010-02-03 @ 14:45:03
URL: http://lindholmarn.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0