HEMMA

tro det eller ej, men nu sitter ellinoran i sin säng och det känns inte som att hon har varit borta över huvudtaget.

Tullkontrollen får + för att inte ta hostmedecin men efter att nogrannt ha inspekterat min yoghurt konstaterat att den var sprängfarlig.

Och jag och min fru har redan hunnit åka ner för MÖRDARbacken med plastpåsar under rumpen. JEDRAR vad vi for!

nu längtar jag efter att dela ut julklappar.

GODJUL!
(det är sjukt vilken julstämning jag har här för migsjälv nu. snö, slå in paket och Jetlag drar verkligen igång de sentimentala partierna i hjärnan)



ovan ser ni en av bilderna som dök upp nör jag googlade på "julstämning"
dock är den lite förbättrad i photoshop.

jag la till lite stjärnor i taket, men det skadar väl ingen?

Kommentarer
Postat av: Blue Harvey

Sv: Tack så mycket =)

2010-01-10 @ 01:12:30
URL: http://arschkatzen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0