HEMVÄG



NU ÄR DET 45 MINUTER TILLS JAG BEGER MIG TILL FLYGPLATSEN.

den svåra biten.
jag ska nämligen hålla på och byta terminal i chicago och london. Men vet ni vad!
Jag tror faktiskt att jag klarar det den här gången!

Dock kommer jag att sakna solen här.
jag kommer att sakna de gröna träden.
de isbjörnsfria gatorna.

och tro det eller ej, men jag har nästan glömt att jag heter ellinor och inte ÄÄÄLÄÄÄNÅRRRR som de säger här.

good bye The united states.

Nu väntar en 25timmar lång resa. (tror jag. jag har inte riktigt fått greppet om hur tidsskillnaden kommer påverka resan. men 25 timmar låter väldigt dramatiskt!)





en liten bild på mig till alla som saknar mig.
och mina händer.

GOD RESA ELLINOR, GOD RESA

Kommentarer
Postat av: Anonym

BEGE !!! kom till skolan då ! alla är tråkiga :c

2010-01-07 @ 11:09:28
Postat av: Adrian

Thenn aj houp to sii yuu väri suun! aalsåo aj rili oish yuu the best flajt påssiböll. Ajv missd yuu a lått. Oatsh aot får terrårists! And (aj aalmåost fårgått) dåont fårgett to tejk öpp as matsh spejs påssiböll döring yår flajt! Ajv hörd druuling on the-persånn-nekst-to-yu's shåolder is aprishiated väri mutsh! Grejt oäi tu mejk frends! Änioäi, gåtta gåo.



Yårs sinserli,

Adrian

2010-01-07 @ 17:41:20
URL: http://lindholmarn.blogspt.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0