Here and there and everywhere. (Lite "för några veckorsedan bilder" och sånt)







Lite bilder som legat och skräpat i min kamera i några veckor nu.

Frustrationer jag bär på:
1.Min vackra vackra fru Ellinor tror att hon ser ut som Robert wells? Nej nej nej Elli, fast i 4:an så hade du och denna piano spelande man likadan frisyr. Dvs mittbena och gardinlugg. Nu är det faktiskt så att Robert har envist hållt kvar vid sin frisyr år efter år efter år. Medans ellinor har varierat sig en hel del. När jag kommer in i min gamla dator ska jag minsann knåpa ihop ett Ellinors-hår-genom-tiderna-inlägg. Ja, det ska jag!

2.Kanal 5 verkar ha satsat hela sitt kapital på att bara sända The biggest looser 24/7 OCH JAG HAR FÅTT NOG AV DET NU. FRÅN OCH MED IDAG HOPPAR JAG ÖVER 5-KNAPPEN NÄR JAG SLÖZAPPAR. OHYES, DET GÖR JAG.

Bra hej.


Kommentarer
Postat av: Adrian

den andra bilden var MEGADEGACOOL!

Jättefestis!

2010-01-25 @ 12:02:51
URL: http://lindholmarn.blogspt.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0