Jag är känd nu, (oj oj oj vad man verkligen inte får skriva så, folk blir så arga)




(haha)


Fyfan för att ha urinvägsinfektion och sitta publik samtidigt. Man intalar sig konstant
"Håll dig, håll dig, håll dig, klarar du det här så klarar du att slå Forest gump i att hämta skadade människor på fält i krig, håll dig, håll dig. Inte . kissa. I. Sändning."

Idag är det hemmaliggande men rakbladen som jag kissar ut brörjar faktiskt ta slut, Men en sak som jag nogrannt noterat efter allt Tvtittande det blir med hemmaliggandet. Majoriteten av reklamerna handlar om något form av läkemedel. Smart
Berocca
Basiron
nisova (Den heter något sånt, Uhh "niiisoovaaa..")
Livostin
Losecmups och allt vad det är. Mycket smart, Jag som hemmaliggande svag liten själ har nappat på minst 7 av 10 Läkemedelsreklamer (Verkligen inte nisova, fast jag tror inte den heter så)
Men ni kan vara lugna. Jag har glömt det där när jag stängt av Tvn.

Hejdå.

 


Kommentarer
Postat av: Adrian

Blir det för tungt med kändisskapet kan du alltid raka huvvet.

2010-01-29 @ 21:45:56
URL: http://lindholmarn.blogspt.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0