scenario hemma hos simon (bf) en vanlig söndag kväll:



Esmeralda sitter vid simons köksbord och dör i menssmärtor.
Simon kollar med "Vad skaaa vi ta oss till" blicken på Esmeralda.
Simon skinner upp som en sol.
S - Kom!!
E - ?
Simon leder ut Esmeralda till soffan och demonstrerar mycket nöjd att Esmeralda ska lägga sig ner. Han puffar till lite kuddar och sånt. Simon gör en "vänta här" min och pekar sådär uppmanande med fingret ni vet. Esmeralda ligger lydigt kvar tyst och stilla och väntar förväntansfullt.
Simon försvinner ut i köket.

Ett JÄVLA buller och stånk och fix och bök hörs utifrån köket.

En jätteglad och nöjd simon sticker in huvudet i vardagsrummet efter en bra stund.
S - Hörde du allt det där jag gjorde i köket? :D
E - haha jaa..?
S - (fortfarande jätteglad och jättenöjd) Jag gjorde ingenting! Jag ville bara att det skulle låta som att jag blandade ihop en massa mediciner! (:D)



Han ska ha cred för starkaste insatsen någonsin för att bota min mensvärk. Efter Ellinor då som tvingade mig till sahlgrenska mitt i natten en gång.

godnatt.

Kommentarer
Postat av: elLINOR!

hahaha det måste genast ha kännts bättre!

2010-01-15 @ 00:45:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0