VÄRLDENS BÄSTA MÄNNISKOR



Jag, Adrian och baicen skulle åka pulka. Träffades på allum. Gick ut i vintervädret. Vrålkallt

esmeralda: Vems jävla idé var det att åka pulka?

adrian och baicen: DIIN

Pulka idén gick så att säga käpprätt åt helvete så vi gick hem till adrian och drack te istället. I sjuka mängder .
Adrian har världens finaste och hemtrevligaste hus.

Gott folk. Denna röda mackapär råkar vara Herr framtiden himself. Den både skalar,delar, och kärnar ut äpplet (I detta fallet en hyffsat kärnfri potatis som försöksobjekt) Underbar uppfinning som Adrian fick i julklapp. Den hade vi mycket kul med.
Resultatet?En alternativ julgrans girlang och ett mycket tjockt pommes frites och en stolt esmeralda.

Adrian tvingade baicen att äta lingonsylt för att få hennes hicka att försvinna. Det fick:
Noll av tio bananmän. Ingen vidare effekt på hicka alltså.

Sista bussen gick och det var typ mord att gå utanför dörren, Så jag och baicen stannade över på nattligt besök. Dock var det bara jag som somnade i en hög på Adrians mycket sköna soffa.
Saker som jag tydligen säger när jag är halvvaken:

1.
Baicen och adrian sitter och snackar om något:
Baicen: Men då måste jag ha med mig gympakläderna då!
Halvsovandes esmeralda: Men du behöver ju ändå inte blöja.
tystnad.

2.
Adrian: Säg en rubrik jag ska ha till det här inlägget(pillar med sin blogg)
Halvsovandes esmeralda: En elefant är fler än fyra myror.
Tystnad.

Det är tur att Adrian och Baicen är typ världens finaste människor annars hade mitt sömnprat kunnat bidra till dålig stämning.

klockan 7 åkte jag och Baicen hem. Då var det mycket snö.


Hejdå.


Kommentarer
Postat av: ELLINOR

ÅH VAD MYSIGT!

oj vad med snö.

KAN INTE VI BYGGA MASSA SNÖGUBBAR NÄR JAG KOMMER HEM?!?!?!?



åH VAD MYSIGT.

2010-01-06 @ 16:10:04
Postat av: Adrian

hahahahahahhaahahahahahahhaha :D <3



men jag tycker inte lingonsylten förtjänar så få bananmän. Det är Baice - som uppenbarligen är resistent mot hickmedicinering - som borde få noll av tio bananmän. Sylten funkar fin-fint på alla andra :(

2010-01-06 @ 21:40:11
URL: http://lindholmarn.blogspt.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0