Dags för uppdatering!


mycket har hänt sedan jag och adrian virkade. kände att det var dags att uppdatera alla 0,2 läsare om dagen om vad som hänt den senaste tiden!




vi har haft teater föreställning! det var massamassa kul och vi fick väldigt bra respons!



jag adrian och esmeralda grillade vid säveån! det var något av det mysigaste!


adam har varit allmänt snygg.


jag har varit allmänt snygg! (höhö)


fast adam snyggast.


min stora bror håller i min lilla kusin!

ja. det var väl allt. suck. men till sommaren blir det kanske bättre uppdatering. kanske....

inte.


Kommentarer
Postat av: Adrian

"adam har varit allmänt snygg... jag har varit allmänt snygg... men adam snyggast"



hahahha mysig är du <3

2010-06-01 @ 22:31:11
URL: http://lindholmarn.blogspot.com
Postat av: Nelli

neeej uppdatera mer! denhär bloggen är ju helt rolig :D slemmet osv!

2010-06-04 @ 21:19:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0