gammal ost.



Hallå?!?!
...
va?!Vad säger du?!?!??
....
*klick*

ovan kan ni läsa vad receptionisten på min skola fick höra av mig när hon snällt ringde för att berätta att vi inte började halv tio utan klockan 1.

VAD TASKIGT Ellinor svarade i telefonen! receptionisten som var så snäll och ringde! - tänker du säkert.
men det är inte hela sanningen. det var nämligen inte jag som svarade, utan min otrevliga telefonsvarare. så dte enda jag hörde i min röstbrevlåda var några nervösa andetag och ett litet svagt hallå?

Så jag fick skylla mig själv som kom tre och en halvtimma förtidigt till skolan.

(det kanske är dags att jag blir vuxen och byter telefonsvarare till något vettigt.... *suck* jag kommer sakna alla gånger jag skrattat åt folk som nervöst sagt hallå? ha-h-allå?)



eller så anställer jag helt enkelt den här trevliga pricken.

Mortla lugnt nu vänner! ;D


Kommentarer
Postat av: Adrian

hahahah alla borde fanemej ha en egen liten receptionist.

2010-03-04 @ 22:14:43
URL: http://lindholmarn.blogspot.com
Postat av: Anonym

anställ jörgen !

2010-03-04 @ 23:38:10
Postat av: ESMERAKSIBHOIESF

HAHA ÄLSKAR DIG

2010-03-05 @ 00:53:36
URL: http://elliralda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0